Wednesday, May 26, 2010

Pink rose. / Roze ruža.




posmatram vas! :)





jump.


hm.



dvostruko lice mog Fossil sata.


Svratimo mi tako kod Leyle, pokupim ja neku njenu novonapravljenu stvarčicu i upotpunim outfit. Tako i vi slobodno. Ne slusajte Sašu Vidića, veliko cveće je u modi, uvek na reveru, u kosi, na torbi,...


Ove divne cvetiće ručno pravi Leyla, čak je i mene naučila, pa ih slobodno naručite preko njene facebook strane. Mislim da su oko 600 dinara. Povoljno!

MOJ OUTFIT:

košulja by Benetton
sako by Zara
farmerke by Zara
baletanke by Accessorize
čarapice by Woman Secret
ogrlica DIY
prsten by Police
sat by Fossil
narukvice pokloni od mame i Maje
ruža by Leyla


:* by Marina

photos by Nevena

5 comments:

  1. prelepo! cvet je bas cakan! i ova bela kosulja je mnogo lepa! ma sva si mi cakana...;*
    eee....super su ove fotke sa satom :)

    ReplyDelete
  2. Lajk!
    A sat je FANTAZIJAAA + narukvice = ja ljubomorna :P

    Ps. zasto nemam opciju da ostavim komentar pod imenom i URLom sajta :(

    ReplyDelete
  3. jao stvarno ne znam... hajde videcu da proverim kako to da postoji u komentarima... ali slobodno posle komentara ctrl + v svoj url pa ce ostati kao deo teksta... ok? hajde, pa da vidimo sajt!

    ReplyDelete
  4. 2 pitanjca:) jel ring&raja pravi ovakvu ogrlicu? (ali sa sve razbijenim staklom i tako kockaste a ne okrugle:) i 2: koji je ovo materijal za cvet? najmnogo hvala:)p.s. a slatki su mi ovi stari postovi...:)

    ReplyDelete
  5. @Bo Ove jesu RINGeRAJA. Imamo ih. javi se na nash mail.
    Materijal je neka postava ili zavesa. Vazno je da je vestacka, tj. da se topi kada se gori po ivicama. Nosi upaljach u radnju sa materijalima... kekek
    hvala. cmok!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails