Sunday, July 11, 2010

My name is graduated architect.../ Moje ime je diplomirani arhitekta...

Segmentići diplomskog rada... Spoj mode i arhitekture. Jednostavno uzivanje i oba...

Moj diplomski:




sa ovakvom idejom je počelo...


radna maketa...


radna-finalna maketa...









I eto kraja... Studiranje je bilo divno, tesko, uzbudljivo, mučno, poučno, izazovno, neočekivano... Mogu samo da se nadam da će i dalje učenje i rad biti bar podjednako takav... Do novog početka i do sutrašnjeg čitanja, ljubim vas!

:* by Marina

9 comments:

  1. Bas si mi nedostajala ovde! Ovo bas super izgleda, sledece godinice pocinjemo kopanje temelja. Moze?
    Cestitam jos jednom i :*

    ReplyDelete
  2. Cestitam Marina : )
    Svidja mi se sto je ovo zamisljeno za Ada Huju, bas je nesto pusta :/
    Izgleda sjajno, jos kad bi bilo stvarno ... eeeee, nadajmo se :D

    ReplyDelete
  3. bravo marina! chestitam! modni centar izgleda savrsheno.
    a sad svi lopate u ruke i odnosmo da gradimo, btw odmah bi se i upisala na taj modni fah u desnom uglu, majka je ionako htela da zavrshim dva faha ::))

    ReplyDelete
  4. congratulations! super izgleda rad!

    ReplyDelete
  5. Slatkići moji. Hvala svima na cestitkama... Pa htela sam da vidite cime sam se bavila proshlih 3 meseca, aintenzivno mesec dana pa nije bilo novih outfit postova... a bice ih... :*

    ReplyDelete
  6. Svaka cast, Marina! Zelim ti srecu, uspeh i zadovoljstvo u daljem radu i da jednog dana budes svetski priznata, opasna si ti, pa je sve moguce!!! Lj teeeeeeeeee

    ReplyDelete
  7. Nisam ovo videla do sada, i moram ti reći da je ništa manje no fenomenalno!

    ReplyDelete
  8. Tek sad vidim ovaj post, ovo je savrseno! Stvarno neverovatno!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails