Friday, November 5, 2010

Super girl / Super devojka














Mamina majica (košulja). Mama ju je dobila od jednog kreatora kada je u njenoj firmi odbačena ideja o masovnoj proizvodnji istog modela. Pre 20ak godina. Znači velika je šansa da je ova jedina na svetu... To i ovaj divan "šah" rad uz kragnu je čini posebnom. Zato sam u njoj na "daskama koje život znače" :)

OUTFIT: majica_ vintage, pantalone_ Zara, prsluk_ Blanco, cipele_ Zara, torba_ Mango, kaiš_ House, sat_ Swatch, prsten_ P...S..., naočare_ DIY

Mom's shirt. She got it from a designer when the idea of mass production of the same model was rejected in her firm. That was over 20 years ago. So, there is a big chance that this one is one of a kind in the world...That and this beautiful "chess" collar work make it really special. Therefore, I'm wearing it on the "stage" :)

OUTFIT: T-shirt_vintage, trousers_Zara, vest_Blanco, shoes_Zara, bag_Mango, belt_House, watch_Swatch, ring_P...S..., glasses_DIY



:* by Marina
photos by Anja
translation by Aleksandra Piljić

20 comments:

  1. divnoo!!! super kombinacija!!! ali los zapatos su mi najbolje!!!!:) odlicne ti ove slicice na daskama! :)

    ReplyDelete
  2. super, super, super girl :D
    sva se razniježim kad vidim tvoje fotke, odlična je i majica, i cipelice, i prslučić... sve je super. like vary much :D

    ReplyDelete
  3. Majicaaaaa je wow! Imaaam ja nešto slično na prigice neke ali su boje blah.
    Mnogooo mi se sviđajuu borosane xD

    ReplyDelete
  4. and super girls don't cryyyy ::))
    sve supish, samo bih ja stavila neke duze charapice da ti nisu goli zglobovi :)

    ReplyDelete
  5. ^ Slazem se sa Jelenom u vezi carapica, a majica je odlicna!!! :)

    ReplyDelete
  6. Slike su odlicne,sve mi se svidja,a naocare su dobre,imam slicne ali tamno plavi im je okvir... :-))

    ReplyDelete
  7. Laaaaaaaaaajk, ova kosuljico-bluzica je fantasticna!

    ReplyDelete
  8. Hvala devojcice moje... :)
    E, pa da, u pravu ste za carapice... Ali su one divne soknice u Mangu ili zari, bez ili super sive oko 1000... Pa samo da svarim tu informaciju (carape = skupo) pa cu ih nabaviti valjda... :)
    jubim vas sve!

    ReplyDelete
  9. jako jako jako mi se svidja! sve, od naocala do cipelica! zbilja, mnogo dobro :D

    ReplyDelete
  10. hej gde si kupila jaknicu?
    :*

    ReplyDelete
  11. @Ana
    jel mislish na prsluk? U Barseloni, ali imas slicnih u Zari... :)

    ReplyDelete
  12. Odlicno izgledas!Super kombinacija, obozavam tvoje prstenje :D

    ReplyDelete
  13. Hvala Lu draga... Bice post o svim prstenovima koje imam... stay tuned! :*

    ReplyDelete
  14. Jaaao obozavam tvoje cipelice,savrsene su!U stvari sve mi se svidja..ma fantazija! ^_^

    ReplyDelete
  15. Hvala Unka. :* najveći. vidimo se u Cha srce!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails