Thursday, November 4, 2010

China shop... / Šoping kod Kineza...


po 300 RSD

200 RSD



500 RSD

1000 RSD

250 RSD


svaki za 150 RSD


1500 RSD

300 RSD


400 RSD

po 50 RSD

Šhoping iz 2 puta... Jednom, pa još jednom sa više novca... Jer ima suuuuper stvari... Prstenje mi je favorit. Ne skidam ga! Hvala Vanji za putokaze.
VIDIMO SE U BLOKU 70! kekeke...

Shopping, not once but twice...Once, then again with more money...Because one can find woooonderful things there...Rings are my favourite. I don't take them off! Big thanks to Vanja, my tour guide through our China town. See you in the block 70! hahaha....

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

21 comments:

  1. kad si pre stigla... tek sam objavila. jel to twins telepatija... :)

    ReplyDelete
  2. Aaaaaa! Ej, Kinezi su stvarno cudo, pogotovo kad umes da trazis. Mojoj najboljoj drugarici je ceo orman od Kineza, a stvari su perfektne. Sve mi se svidja, ali zmija je moj favorit! Mada, prstenje, ogrlice... Ne mogu da odlucim, svaka cast, Marince!

    ReplyDelete
  3. kada sam videla o cemu ce biti reci u ovom postu, i prvu slicicu odmah sam htela da te pitam koja je cena ovih kaiscica, ali videh da si i cene postavila....zaista mislis o svemu... posebno sam odusevljena njima, novcanikom, prstencicima....ma svemu...:)))
    jovo

    ReplyDelete
  4. Gde si nasla novcanik/torbicu? Preeedivna je! Sve je predivno! Ja zivim pored kineza i niiikad ne idem, ali sad kada sam videla ovaj post odmaaah se upucujem tamo :)

    ReplyDelete
  5. ne znam što mi je bolje... zavidim, kod nas kinezi nisu tako dobri...buhu. stvarno je red za šoping u bgdu :D

    ReplyDelete
  6. Hhehe, da se zna ko je glavni shopping guide za Cajnize! :) i meni se svasta svidja, ali prstenje je hiticno! :) Moracu da pocnem da naplacujem te ture, pa da uzimam proviziju na obe strane! :) heheh, kosulja je prelepaa!!! Svii kod Kinezaaa!!!uhuuu

    ReplyDelete
  7. odlican "ulov" :)posebno prstenje,bas tako nesto mi treba,moracu da kupim i ja!:)

    ReplyDelete
  8. vau, i sve si to našla kod kineza? ne mogu vjerovati! Ja bi da su kod nas kinezi tako modno osviješteni!

    ReplyDelete
  9. Novčanik je fantastičan!! Bogme si se lijepo ponovila za malo para, svaka čast! :))

    ReplyDelete
  10. fantastičan ulov! za 10! bravo, bravo!!!!!

    ReplyDelete
  11. Oh znam, i ja sam bila kod kineza pre neki dan, mada nisam ni upola toliko stvarcica kupila xD Sad ce post o tome ;)

    P.s. htela sam ti reci da (naravno) nisam usla ni u uzi izbor za one kostime na lookbooku. S obzirom da mi nije bio cilj da se takmicim vec sam zaista isla na maskenbal, nije me dotaklo, iako sam realno imala bolji kostim od vecine njih tamo, al' 'adje, sta sad :S

    XoXo

    Venoma

    ReplyDelete
  12. progutalo mi komentar :(
    ukratko, zao mi je sto ne kupih i ja i crni pojas-cvet. I u jednoj radnji na bulevaru ima isti, samo braon 1800din!

    ReplyDelete
  13. Ja OBOZAVAM da idem kod kineza i uvek nadjem fenomenalne stvari-pogotovu nakit!

    Ljudi se zgrazavaju kad cuju zaovinu kod kineza, a covek kad ih pogleda nemaju ni S od stila...

    vazno je kako kombinujes, sta trazis i sta kupujes,
    a to devojke SA STILOM definitivno znaju!

    drago mi je da i vi nase blogerke posecujete kineze!

    Pozdrav!

    ReplyDelete
  14. Neznam jeli prvi put komentiram na tvoj blog. Citam te vec neko vreme i bas je super tvoj blog. Dojdes mi kao inspiracija! Gledam sta ti nosis na sebe i dobijem ideje za sebe! Hvala ti puno!
    Ne mogu vjerovati kakve stvari si kupila kod kineze. Ovde kod nas u Makedonija ne mogu se kupiti vakve stvari sve je nesto bezveze i ne valja.
    pozdrav, drenka

    ReplyDelete
  15. Ajme predobro, naši kinezi u hr nisu tak super :( iako nisam duuuugo bila, možda su se poboljšali?

    ReplyDelete
  16. Jao kako su super stvarcice, ni kinezi ovdje kod mene nisu ni u pola tako dobri! Ja sam odusevljena :):)

    ReplyDelete
  17. ulov je vise nego sjajan! :) iako smo se mislile oko nekih stvari, sad mi je bas drago sto smo ih kupile! juuhuuu...ziveli Kinezi! :)
    Odlican post Maki! :*
    @ Jecka Nemoj da brines za kais ... idemo ubrzo opet..da nadoknadimo propusteno /zelim veeeliki dzemper ;)/ :*

    ReplyDelete
  18. Sjajno :) Ja sam vise oko 80% svoje garderobe kupila kod kineza, a ljudi me zaustavljaju na ulici da pitaju odakle mi neka kul stvar :D dakle, nije stvar u novcu, nego u tome koliko si kreativan, kao i da prepoznas potencijal u stvarima :) Svaka cast :D

    ReplyDelete
  19. @anoniman Hvala, sve se slazem... kinezi su zakon. I sto se klope tiche... :)

    ReplyDelete
  20. Odusevljena sam! Bas planiram da odem ovih dana, sada si mi dala motiv vise! :)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails