Tuesday, November 9, 2010

Fashion to go_ November / Novembarska moda za poneti


Moda za poneti je bila i ostala mesto gde možete za (manje-više) male parice kupiti unikatni nakit i asesoar kreativnih i ljubaznih mladih ljudi... Ovaj put nam je neko nedostajao :(, ali verujem da se tamo družimo sledeći put... Sledeća MODA ZA PONETI vas čeka...
P.S. Ja sam sa mode ponela novi roze cvet Ivane Rackov. Jeij!

Fashion-to-go was and still is a place where you can buy( more or less) for a small amount of money "one of a kind" jewelry and accessories from creative, kind and young people...This time somebody was missing :(, but I believe that we'll see each other next time...Next FASHION TO GO is waiting...
P.S. I bought a new pink flower from Ivana Rackov. Yippee!


















Marija Bogdanović

P.P.S. za sve nepotpisane fotografije nisam bila sigurna za ime i link kreatora pa vam molim ako znate da mi javite u komentarija kako bih ispravila grešku. Izvinjavam se, ali he tamo bash guzvanjac i vruće i nekako se ne snalazim sa svim tim vizitkama... :)
Uglavnom svi su genijalni, ponavljam...

P.P.S. For all unsigned photos I wasn't sure about the name or the link for the designer so I beg you if you know some write them in your comments so I would correct my mistake. I'm sorry, but it was really crowded and stuffy and somehow I'm not very good with all that visiting cards...:)
Most of the designer are brilliant, I repeat...


:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

19 comments:

  1. prasica se može kupiti i u splitu <3 tamo se prodaju i moje stvari :D
    prodaje li netko od ovih online? baš bi voljela pogledati

    ReplyDelete
  2. p.s.sad vidim klik linkove :D
    tnx :*

    ReplyDelete
  3. bravo mala sto si stigla!!! :) videla sam na slicicama par zanimljivih stvari!!super!!

    ReplyDelete
  4. Prekrasno sve <3

    http://mollystylebook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. moj favorit - jazz steampunk nakit

    ReplyDelete
  6. divno je ovo prstanje na fotografiji pri kraju...bukvalno svaki od njih mogu da zamislim na svojim prsticima....jovo

    ReplyDelete
  7. super mi izgleda Jazz i Tick Tock art...odlična stvar :)

    ReplyDelete
  8. Stvarno ima divnih i interesantnih stvarcica. Ogrlica od bisera sa masnicom i satom mi je favorit. :)

    P.S. Kada ugrabis vremena svrati na moj blog. ;)

    ReplyDelete
  9. Odličan post, još odličniji blog:)!!
    POZDRAV

    ReplyDelete
  10. jazz je haos i koko dash, a bome i ninja machke
    zelim shtreberku&barbie
    ali zajedno :D

    ReplyDelete
  11. jao streberka me je odusevila:D
    ali i tick-tock prstenje!!!

    ReplyDelete
  12. Da da, stvarno je super atmosfera sa super stvarcicama tamo... Sledeci put se vidimo tamo, jel da?
    Klin na linkove ispod da vidite još mnoooogo divnih stvari!
    jubac!

    ReplyDelete
  13. ajme koliko divnih stvari na jednom mjestu!!

    slaba sam na nakit! <3 morat cu detaljno prouciti na fejsu nadam se da šalju u hrv. :)

    ReplyDelete
  14. ovi broševi na ćirilici su genijalni!! moram imati jedan <3

    ReplyDelete
  15. @Ljupka... Ja se nadam da salju. mada imamo neke probleme sa postom, pa je sve to skupo i vama koji saljete parice i nama koji saljemo proizvod... Ako ne uspete, ponecemo mi u zagreb kad dodjemo! :)

    ReplyDelete
  16. Hvala svima na lepim komentarima i jos lepsim slikama. Radimo punom parom i pravimo novu steampunk kolekciju. :)

    Jazz Fashion team

    ReplyDelete
  17. Jeij. Hvala na javljanju. Jesam li vas lepo predstavila? :)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails