Tuesday, November 23, 2010

Would you camp for this? / Kampujete?









Počelo je formiranje redova ispred velikih H&Mova još pre neki dan... Da je samo malo bliže i da je manje ludila nastalo i ja bih... #jadnica

Vi?

Da Jelena nije bila brža u ovom postu pisalo bi nesto ovako... Zato vi to pročitajte kod nje... Cmoka.


P.S. Ja sam odbijala da pishem o Lanvinu za H&M ali nemoguće je. Ipak, doneće mi bolje rangiranje u google pretrazi, zar ne. #opasna. Međutim, post posvećujem magičnom Tommy Ton_u koga svaki put poželim da cmoknem u fotoaparat. Fotke su sa njegovog BLOGA>>>>JAK&JIL

It's has already started. Standing in line in front of huge H&M stores even couple of days ago...If only it was a bit closer and less hectic I would be doing the same thing...#pathetic
And you?
And if Jelena wasn't quicker this post would look something like this... So go to her blog and read it there...Kiss.

P.S. I refused to write about Lanvin for H&M but it's impossible not to. Still, it'll give me better ranking on Google search, won't it. #I'm so dangerous. However, I dedicate this post to magical Tommy Ton, whose camera I wish to kiss every time. The photes are taken from his BLOG>>>>JAK&JIL

:* by Marina

photos via Jak&Jil
translation by Aleksandra Paljić

15 comments:

  1. e. muka mi je već od tog lanvina. toliko marketinga jednostavno je kontraproduktivno. pa ionako bismo slinile za krpicamaaa.

    ReplyDelete
  2. twitter nas je odavno upropastio i hvala mu na tome :D #zahvalnica

    sto se tice lanvina, svaka cast na marketingu ali udavi vise. da ce jednom izaci ta kolekcija, neka nas preplavi jos jedan talas vesti koliko su zene cekale, da li su imale vrece, satore i komplete hrane za prezivljavanje, da li je neko polomio nogu u stampedu i onda neka se sve smiri.

    #UnapredZahvalna

    ReplyDelete
  3. ovde su ogranicili kupovinu Lanvin kolekcije na jedan artikal u jednoj velicini po osobi.. pocela prodaja danas, nisam isla da vidim sta se dogadja. ne znam da li cu stici ovih danas, ako stignem slikacu nesto pa cu vam poslati.
    pratim blog vec dugo ali iz prikrajka :)

    ReplyDelete
  4. @ Dina. Hvala Dinoooo. Odakle si?
    hajde salji fotose, bas nas zanima kako je u H&Mu... Hvala za pracenje i bravo za izlazak iz prikrajka... :*

    ReplyDelete
  5. iz BG, silom braka u Ljubljani :) videla sam izlog Lanvin kolekcije juce i nije me bas nesto odusevila, nadam se da ce bar on docekati fotografisanje. ovde nisu pominjali narukvice i boje (valjda) nego ogranicen broj artikala odnosno jedan. prosle godine su, u ovo vreme, imali kolekciju Jimmy Choo for H&M, e to mi se vise dopalo! eto, ima H&M (tri komada ovde plus jos nekoliko u ostatku drzave) u blizini, a mislim da ima cak i u Segedinu, dakle blize.

    ReplyDelete
  6. E, jest' sve to tacno, skroz se slazem sa svima vama, ne bi se bunila za neki komad :)...ali ne mogu vise da komentarisem Lanvin, zelim samo da kazem da su fotke genijalne i da je ovaj covek KRALJ! obozavam ga... aj, malo da pricamo o njemu? heheh... :)

    cmok

    ReplyDelete
  7. iskreno vec mi se smucila cijela kolekcija koliko su ju napuhali, daj molim te pola 99 posto ljudi koji su stajali jucer ispred trgovina i klali se za krpice žele te krpice ne zato sto su lijepe, ne zatos to su kvalitetno sašivene (jer nisu) nego zato sto su lanvin.
    ona jedan posto ljudi kojima su krpice samo lijepe nisu došli do njih jer nisu budale da cekaju po nekim pravilima da bi nosili haljinu od 200 eura koja nije porubljena :D

    meni je divna kolekcija ali je stvarno preskupa.

    ReplyDelete
  8. Oduševila sam se sa slikama kolekcije, stvarno lepe stvarčice. I mislila sam da počastim sebe suknjom za rodjendan, koji je bio juče. Onda sam pre nedelju dana otišla na sajt HM i videla pravila kupovine, halo, pravila kupovine, i rekla, nema šanse da ponižavam sebe. Mnogo buke ni oko čega.
    Otišla sam u HM u kojem se nije prodavala kolekcija i kupila si platnenu torbu Lanvin za 2,95eura i srećnija sam nego da sam si kupila precenjenu suknju za 5O :D

    ReplyDelete
  9. @ Tirquise Bravo. Ja bih volela samo kesu da imam. Jer je Lanvin genijalac... Toliko. :)

    ReplyDelete
  10. ne cekam, ne kampujem, mrzim bube! ;)
    jaoooo lepo je, savrsenoo, ali su nam se popeli na glavu!!!!

    ReplyDelete
  11. Mogu da ti kupim tu torbu pa pošaljem kad dodjem u Srbiju, da ne bude poštarina velika :)
    Meni je torba genijalna, onako, jednostavna i cool :)

    ReplyDelete
  12. @ Tirquise a kakva je, kakva je? ces mi bacish fotos na mail-
    ma.sooperstar@gmail.com
    A zeeeeelim... HOCU, HOCU! kako cemo?

    srce si pravoooo!

    ReplyDelete
  13. http://www.beautyisdiverse.com/2010/11/lanvin-for-hm-haute-couture-show-red-carpet/lanvin-hm-unicef-cotton-bag/
    evo je :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails