Thursday, December 9, 2010

Science festival Belgrade 2010 / Festival nauke u Beogradu 2010

Science is always in vogue!!! ;)

maskota festivala...
mascot of the festival...

solarne igračke...
solar toys...

gospodin luster...
mister Chandelier...


ja bih sa ove mašine, da je moja, brisala prašinu... :)
I would dust this machine, if it were mine...:)

boooojice...
colours...

dimne bombe...
smoke bombs...

"relativno" kul
"relatively" cool





ovo mi je WOW. Ovaj zubčanik će da se pomeri za milijardu godina... Ima tu još neka pricica... zanimljiva, verujte... :) perpetuum mobile neke vrste
This is a big WOW. This toothed wheel will not move for a billion years...There is also some other story...and it's interesting, believe me....:) Some kind of perpetual motion machine

kockasta sapunica... jupij.
square soap bubbles... yey!


Orbiton... WOW na kvadrat... :)
Orbiton... great WOW... :)

Orbitone from 7nts on Vimeo.

"Orbitone is an ambient interface for musical interaction by means of tangibles and user motion. It was developed with vvvv, reacTIVision, OpenCV and Ableton Live."

Evo samo malenog atoma one genijalnosti koju ste propustili ako ste zaobišli Festival nauke u Beogradu... A Jana vas je podsetila samo da znate... :))) Bilo je magično, naučno, bučno i poučno, šareno i slatko, detinjasto i ozbiljno... Mi uživali kao i svake godine, mazili miševe, mirisali na ulje mandarine, gledali 3D film, gurali se sa decom po raznim redovima, pravili balone od sapunice i još svašta nešto...

Sledeće godine se vidimo tamo!

This is just a tiny atom of the ingeniousness you've missed if you've skipped the Science Festival in Belgrade... And Jana reminded you of it , you know ... :))) It was magical, scientific, loud and educational, colourful and sweet, childish and serious...We enjoyed like we do every year, we petted mice, smelled like tangerine oil, watched 3D movie, pushed with children in various lines, made soap bubbles etc.

See you there next year!


:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

8 comments:

  1. Sad mi je jos zalije sto nisam isla :(
    Kockasti baloni, onda ovi zupcanici, ulje od mandarine, ORBITONE aaaaaaaaaaa sad bih sve procackalaaaaaa

    Mozemo li da urgiramo da naprave jos jedan ovog vikenda i da puste samo nas "odrasle" :D

    ReplyDelete
  2. Moram ići sledeće godine, ove sam izabrala da gledam Davis cup :)
    A tako hoću svake godine!! Evo ovde obećavam da ću na sledeći doći, ovako da vide svi :D

    Ljub, hvala na izveštaju ;)

    ReplyDelete
  3. vidim da je bilo bas zabavno! prostor je prelep a gosn,luster savrsen!!! ne znam , mislim da ne bih dobro prosla pored ovog misa......straaah me je! :) i dalje!!!prava sam slonica! odlicne su slicice!cmoook, prava si vrednica!

    ReplyDelete
  4. jesam, podsetila sam vas ;)
    hvala draga i na tvom terenu!

    ReplyDelete
  5. A jesiii li uzela ljigavac? :D
    I da da, odvojila svoju DNKa to mi jee mnogo kul!
    Kao i boje i pigmentiii lalalala

    ReplyDelete
  6. pa jesi bila Ivo... Cik kazi da jesi, pa da mi se nisi javila.... :)))

    ReplyDelete
  7. taaaaaaaaaako mi je krivo sto nisam stigla da odem!:(((
    a kad sam videla tvoje fotke, jos vise!
    limenke na pokretnim stepenicama fantasticno!!!:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails