Friday, December 17, 2010

Shoes of the week... / Cipele nedelje...







Glitter leather ankle boots by Guiseppe Zanotti

P.S. Otvaranje MIMIMASO radnje pomereno je za sledecu sedmicu zbog vremena, novinara, sponzora... Obavesticu vas na vreme koji dan, pa se vidimo tamo. Pićemo Campari jupij!

P.S. The opening of MIMIMASO store is rescheduled for next week because of the weather, press, sponsors...I'll let you know on time what day precisely, so I'll see you there. We'll be drinking Campari yeey!

:* by Marina

UPDATE: Moja divna Aleksandra, koja prevodi blog, prosledila mi je post o tome kako napraviti ovaj ŠLJOKICE efekat na običnim cipelama>>> DIY ovde


translation by Aleksandra Paljić


10 comments:

  1. dopadaju mi se sto su cele od sljokica, i volim taj muski fazon, ali mi se oblik od ovih i ne svidja toliko.....mozda sto i ja imam veliko stopalo pa bi na meni izgledalo presmesno.... :)
    uh ...superr za otvaranje, samo da opet ne bude vikend! :)

    ReplyDelete
  2. jaao don't like. kekeke i to da se desi :)

    ReplyDelete
  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :padadanjeunesvestododuševljenja: aaaaaaa.
    Na prvi pogled mi je model bio onako ne skroz privlačan, ali kada sam ih videla na nazi <3


    Jednog dana, jednog dana :D

    http://ithinkimalittlebitlittlebitalittlebit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Meni se ne svidjaju jer mogu samo da zamislim kako bi mi stajale, na moju visinu od 160cm :D

    ReplyDelete
  5. Sjajne su! Em sljokice, em blago kaubojski model - sta ces vise od jedne cipele?! :)

    ReplyDelete
  6. ahhh kad bi samo mogla da ih usvojim nekako, nikad se nezna, Looove!

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Obozavam Guiseppe Zanotti-ja, a i ove sljokice su mi skroz cool. Ver bi se sval=ko u ovim cipelama osecao kao rock&rool zvezda!:)

    ReplyDelete
  8. love love love those! glitter makes everything better : )

    ps-i've just posted a leather jacket giveaway on my blog, and would love for you to enter!

    ReplyDelete
  9. konacno jedne shoes of the week za mene :) super peta, jednostavne i uklapaju se u rock fazon! moooze maki! :) sta mislis? :*
    mada bih prezivela i bez sljoka :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails