Thursday, December 2, 2010

Still spinning around... / Vrckam...















When is spring coming...?

Outfit: majica_ H&M, helanke_no name (Depo), sako i torba_ Zara, čizme_ Ella, sat_ Aldo, prsten i pero minđuša_ Six, ogrlica_ RINGeRAJA

Povod za oblačenje (sjajno-mat zebrastih helanki_ WHAAAT?), sređivanje, guranje u prevozu, jurenje po kiši, bilo je okupljanje blogera i drugih divnih ljudi u Campus Suite restoranu. Pričali, ručali, pili, smejali se, fotkali... Sjajno jesenje_zimsko veče... Želim opet...

Outfit: shirt_ H&M, tights_no name (Depo), blazer and bag_ Zara, boota_ Ella, watch_ Aldo, ring and feather earring_ Six, necklace_ RINGeRAJA

The occasion for dressing up (shiny-mat zebra print tights_WHAAAT?), being squished in the transport, running in the rain, was the gathering of the bloggers and other lovely people in the Campus Suite restaurant. We talked, ate, drank, laughed and took photos...What a great autumn-winter evening...I wanna do it again...


Najdraži Jovana Cipelica, Dino Boy, Jelena Leyla, i ja. Tu je i Jelena Ko ne voli cipele, ali ona čuva svoj lucidni identitet... :)

P.S. Pošto je juče bio 1. decembar >>> HAVE FUN BUT BE CAREFUL!!! :)

My dearest Jovana Cipelica, Dino Boy, Jelena Leyla, and myself. Jelena Ko ne voli cipele was also there, but she keeps her lucid identity as a secret...:)

P.S. Since yesterday was 1st December >>> HAVE FUN BUT BE CAREFUL!!! :)

:* by Marina

photos by Ana
translation by Aleksandra Paljić

12 comments:

  1. kooo ja. #jaNePostojim ;)))
    a helanke. depo o.O
    mislim da ih zelim

    ReplyDelete
  2. treca slicica je najbolja!!! nije sto se ti ne vidis, :) nego zeka tako slatko izviruje!
    sweet!

    ReplyDelete
  3. evo jos jednom cu ti napisati maco daj broj mobitela hahahahahahahahahahah ove tajice su opasne po drzavu bas kako smo utvrdili da furas taj FANCY look :))))))) sala ponavljamo danas ja se nadam takav je dogovor bio ;)

    ReplyDelete
  4. super su slicice, zeka je hit apsolutni! :) a jelenu cemo vec nekako naterati da stane ispred objektiva!!! :) heheeh

    ReplyDelete
  5. aaaaaa. mačka i pol. zapele mi za oko narukvice srebrnkaste, big lajk :D
    i fotke mi se sviđaju, samo, gdje je više ta jelenaaaaaa? šta se skriva :D

    ReplyDelete
  6. aaaaaaa helanke su prelepe.....i fotkice kad se vrtis takodje, kao neki cvetak siiiii...
    jub jovo

    ReplyDelete
  7. Odlična kombinacija! Helanke su hit totalni!
    A ovo životinjsko carstvo mi je preslatko...u zekonju sam se zaljubila skroz! :) kako virka dušicaaaa... ;) A tek RINGeRAJA lastavica ...ubija! /malo reklame...hihihi... :)/
    Super srcko!
    p.s Jel se Jecka sprema da zvekne Dina u glavu? A stoooo Jeckooo...? hehe...:D
    ljub za sve!

    ReplyDelete
  8. Odlicne su ti outfit fotkice. :)

    ReplyDelete
  9. divno stvarno, fotografije su prelepe, iako nemas skupi profesionalni fotoaparat, ti cinis da svaka fotografija izgleda umetnicki! bravo za to! retko ko moze od jeftinog da napravi wanna be :) blogerke su super, divne zanimljive devojke, a bloger dino je prelud i presladak! pravi blog post u pravo vreme :) hvala :) :*

    ReplyDelete
  10. Dina sam sinoc zveknula po glavi, malcice. A to vece nisam, tad sam se jos pravila fina :D

    Uglavnom, to je trebalo da bude RINGeRAJA reklama jer sam Ani otela mustace pa sam se kao namestila da se kao vide. Kao.

    @Marina: sve vise volim ovu tvoju tuniku i super mi je cela kombinacija. A ako ti ikada nestane ta torba, potrazi je kod mene :P

    ReplyDelete
  11. hmm..sta da kazem vise kad sve znas :D savrsen outfit :* ali zaljubila sam se u zekonju skroz!moram nekako da ga se docepam :D hihihih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails