Friday, February 4, 2011

New DIY tomorrow... / Novi Uradi sam projekat sutra...


P.S. Iznenadile su me vaše pozitivne reakcije na jučerašnji post. Radujem se da vam je bar malkice ulapšao mrazni dan. Kada smo kod inspiracije, ja ovde želim kažem da je moja inspiracija za svašta nešto, ali posebno za onakav FYI post, blog, pisanje i misao Jane Oršolić. Ovde posebno mislim na njene NOTES postove koji su jednostavno mikro bajka svega divnog. Takođe vam preporučujem i blog Beatpie koji vodi Jovana Todorović. Tamo ćete čitati nešto ispričano OVAKO.

Jana & Beatpie skoro svakip postom nauče me i inspirišu. Probajte i vi. :)

P.S. It surprised me to see your positive reaction to yesterday's post. I'm glad that it made your day a bit. When it comes to inspiration, I would like to say that my inspiration for a lot of things, but especially for such FYI post, is the blog, writing and the thoughts of Jana Oršolić. Here I particularly think on her NOTES posts that are simply the micro fairytale of everything wonderful. I also recommend the Beatpie blog run by Jovana Todorović. You'll read there something written like THIS.

Jana
& Beatpie inspire me and teach me with almost every post. Give it a try. :)
:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

6 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails