Saturday, May 21, 2011

And in new LEPOTA & ZDRAVLJE, I ! / I u novom izdanju LEPOTA & ZDRAVLJE, ja!

Modni blogeri, a neđu njima i ja u najnovijem izdanju magazina
LEPOTA & ZDRAVLJE...

(klik na fotku za uvećanje)

(klik na fotku za uvećanje)

(klik na fotku za uvećanje)
(klik na fotku za uvećanje)
(klik na fotku za uvećanje)
Šta mislite? 
Fotka je preuzeta iz OVOG posta...
Ja srećna i presrećna... Obožavam štampanu novinsku reč... mmmmm
VEEELIKO hvala Srđanu Švelju!!! :*

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

23 comments:

  1. Divno, divno... Svi ste super!;)
    Čestitam!:D

    ReplyDelete
  2. svaka cast!!!! jeeeeeeee.
    Bila sam ti juce u Ca, i Velvetu...mmm...obozavam njihove pizze :****

    ReplyDelete
  3. :)) Jeeeej!:) Divna!<3

    ReplyDelete
  4. čestitke, odlično ;) U srbiji su novinari baš poludjeli za vama blogerima, neka neka :D

    ReplyDelete
  5. Svi ste super ispali! Sad sam otkrila i nove blogere :)

    www.modeuncover.com

    ReplyDelete
  6. Bravooo!Videla sam...:)Sako je must!

    ReplyDelete
  7. Bravo! Drago mi je zbog tebe :D

    mfashionfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super, iz dana u dan vi cure ste sve popularnije... Bravo za vas... I naravno sve što radite je jako dobro i uspijeva nas namamiti da se vraćamo ovamo svakodnevno, i hvala vam za tone inspiracije koje su uvijek tako dobrodošle i sudeći po komentarima uvijek predivne..
    :* Edy...

    ReplyDelete
  9. divno srco...cvaka cast... u poslednje vreme cesce vidjam tebe nego Jelenu Karleusu hihihih
    ljub jovo

    ReplyDelete
  10. Svaka cast,... sad sam bas citala, za svaku pohvalu! :-***
    http://fashionworldbybranislava.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ma dragi bijeli sako;)
    Cestitam,nije mala stvar!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  12. wooohooo...jeeeej...od ranog jutra si me iznenadila...sve sam lepo procitala, uz dorucak,uzivancija prava!;) Diiiivno, divno, diiivno...<3 cestitam svima! :*

    ReplyDelete
  13. :D Beli blejzer ispod tvog texta :))) Hit! Svaka cast! I tebi i ostalim devojkama i momcima! :D

    ReplyDelete
  14. čestitam <3 to mi je tako divno kako vas blogere lijepo tretiraju i predstavljaju u srbiji <3
    :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails