Friday, August 5, 2011

Simply pretty soap bubbles... / Tako jednostavno jesam...

Ova jednostavna igračkica, omiljena mi je... Balončići šareni kao duga teraju me u smeh... Nadam se da će ovaj set fotografija doneti bar deo tog osmeha na vaša lepa lica... Izvolite...





LOOK: suknja_ DIY (by mama Mila), majica_ Bogutovo Arilje, sandale, kika narukvica i torba_ H&M, marama na glavi_ DIY, sat_ Q&Q (Depo), narukvica puma_ Kinezi, narukvica list_ Peacocks, prsten_ Accessorize

Divan dan je ovo bio... Sunčan i šaren... Totalna suprotnost od onog pljuska, grmljavine i oluje sinoć... Jeste li se uplašili...? Ja malko... :) Valjda će za vikend doći leto, pa se vidimo na Adi... :)

Nevena i Leyla su mi rekli da sledeće 2 fotke ne objavljujem... Rekoše fuj... A meni su bas slatke. Ako su vam pužići gadni, preskočite... :)


Ljubitelji petka srećan vam dan i vikend!


UPDATE: Dina me je sad podsetila gde stanuju baloni... iza OVIH vrata!

:* by Marina

photos by Marko
translation by Aleksandra Paljić

48 comments:

  1. Teško da meni nešto može odvratiti pažnju od outfi.... jao balončići! Genijalni! :D
    Super mi je ova žuto-srebrno-bijela komabinacija!

    ReplyDelete
  2. Super su balončići, a ima i onih duguljastih što prave velike balone :D obavezno probati ;)!
    Odlična kombinacija, suknja je predivna!

    ReplyDelete
  3. baloncici izazivaju smeh! a taj bicikl, jel smem ja malo da teram?

    ReplyDelete
  4. wow! suknja fantastična, al kako ti stoji marama, sviđam!
    i balone volim, a puž, baš zgodan ovako na tvojoj ruci!!!

    ReplyDelete
  5. Divne slike!!!! Obozavam ove baloncice ,Elena(moja cerka) je pre neki dan za rodjendan dobila nesto sto pravi ogromneeee balone i ja sam se najvise igrala sa tim,a volim i one na baterije sto izbacuju gomilu baloncica:))
    Suknja ti je super!!!!

    ReplyDelete
  6. Sve mi je divno osim marame, suknja je predobra <3
    Pužić je baš sladak <3

    ReplyDelete
  7. Obozavam balone, baloncice i sve iz tako diiivne spravice, pa jos moze da se puni non-stop juuupi. Fotke su fenomenalne, i izgledas superiska i okolina je super a puuuno bi pogresila da nam nisi pokazala i puzice, divni su, divni. Suknja je luda, ura za mamu, i marama i ogrlica pa jos uz obu tasnu i sandale...mmm. Super po ko zna koji put :))) e, da, u nasem kraju nije bilo oluje ;)
    :* Mima

    ReplyDelete
  8. Neon zuta! Like! Like! Like! LIIIIIKEEEEEEEEEEE! :)))))

    ReplyDelete
  9. ovo mi je najdraži post do sada <3
    predivna neonska boja, kombinirana s bijelom i balunčićimaaaa jeej plus zelenilo oko tebe!
    hiihi
    pusa

    ReplyDelete
  10. slike su diiiiiiivne!
    baloons+neon luv it :)

    ReplyDelete
  11. Otkad nisam duvala balončiće, ne mogu ni da se sjetim!;)
    Divno! Marama je baš kul...

    ReplyDelete
  12. Maxi suknja je divna, veliki "Lajk" za mamu! ;) Mnogo mi se dopada ovaj look! Imam istu tasnu i naprosto se slomih trazeci hlace ili suknju uz taj neon zuti zip! :S
    xx,K.

    ReplyDelete
  13. Fenomenalne fotke! Baloncici! <3 :D Kad vidim kako ti dobro ispadaju stvarcice koje sijes (tj. koje mama sije) stvarno pozelim da i ja pokusam :DDD
    Nakit, nakit, nakit!!! I ogrlica, i narukvice, sve mi se svidja!
    A puzevi cak i nisu tako gadni izbliza, ali nisam to imala prilike da vidim jer iz zaobilazim u sirokom luku xD

    ReplyDelete
  14. Marinooo suknja je mnogooo dobro ispalaa! ja bas volim ovakve maramcice na glavi, malo desperate housewife, malo man down ;) heheh, u tom okruzenju kao da si iz spota izasla! heheh :) superrrrr!

    ReplyDelete
  15. krasna si <3 tako ti divno stoje žuti detalji! suknja je famozna i divno ti stoje duge suknje :) narukvice bi ti najradije ukrala :D i sat <3

    ReplyDelete
  16. EEE bas mi se svidja sve, modni detalji, puzic , balonicic sveeeee!!! :***

    ReplyDelete
  17. Marince, pa ovo je predivno! Davno kupila kutijicu sa baloncicima i htela da napravim postic sa njima, ali nikako da to uradim...potpuno si me odusevila sa ovim postom, sto zbog divnog stajlinka, toliko i zbog baloncica i fenomenalnih fotografija (wow)!:) Svaka cast mami za suknju, marama na glavi ti prepreslatko stoji, diiivna ti je sminka! i narukvica mi se mnogo dja!

    ReplyDelete
  18. Mislim da si u najavi rekla da ti je ovo omiljeni ili najlepsi... E, pa ovo je NAJCAROBNIJI POST!!! Stvarno si sada pomerila granicu!
    I hocu ja takvu fotku sa ljigavim puzicem! SVAKA CAST!
    A ja odoh da jos gledam ove fotke, divne su!

    ReplyDelete
  19. Aaaa, suknja je fenomenalna! Duge leprsave suknje su pravi izbor za leto. A tek boja... Puz je super dodatak celoj kombinaciji, zivimo u harmoniji sa prirodom. :):):)

    ReplyDelete
  20. jao ove slikice su prepremedene! suknja ti je divota!

    ReplyDelete
  21. suknja je savrsena
    mama da otvori radionicu
    mada mogu i ja :D

    i moglo je neko upozorenje za ovog puzaaaaa
    npr ovako UPOZORENJE!!! JECKA, PRESTANI DA LISTAS, EVO GA PUZ!!!!!!!

    :*

    ReplyDelete
  22. Hvala na divnim komentarima za moj trud u sivenju ove suknjice. Na mladima sve je lepo jer je i mladost sama po sebi lepa, zato uzivajte deco u zivotu jer jedan je. Fotke su ti predivne a baloncice nadoknadi sada posto ja to nisam mnogo volela kada si bila mala. Poljubac.

    ReplyDelete
  23. Suknja je stvarno stvarno izvrsna! Mami svaka čast, a materijal je superiška!
    Balončići...jee, nisam jedina koja sa zavišću gleda djecu kako ih pušu :)

    ReplyDelete
  24. oooodlican ti je ovaj post! sve, ali bas sve... odlicno ti stoji ovakva sminka:)

    ReplyDelete
  25. Ne znam, meni je ovaj definitivno najbolji do sada! Suknja, turban! Ali fotografije! One su savrsene! I sminka ti je mnogo dobra!

    ReplyDelete
  26. Savrseno! Boje na fotkama su jako čudne i dobre! :) Izgledaju mi kao u onom Beyonceinom spotu gde glumi domaćicu...
    A suknja... savršenstvena! :)

    ReplyDelete
  27. obozavam baloncice, a slike su preslatke.. i suknja odlicna,kao i sve ostalo..
    i da, super ti stoji ovako malo jaca sminka

    ReplyDelete
  28. opa! pozdrav za kevu! cmeks obema!

    ReplyDelete
  29. Predivne su ti slicice! Love! :)

    ReplyDelete
  30. Carobno!

    Beskrajno mi se dopada neon zuta. :)

    Kuckam ovo prsticima s neon zutim lakom. :)

    Detalji su fantasticni, dasak zlatne na sandalama,
    svezina bele i razigranost zute, odsjaj srebra.

    Sjajno ti stoji duga suknja.
    Sve pohvale za maminu kreativnost i umece. :)

    Dopada mi se sminka na ocima, izrazajna i misteriozna, dok je ostatak lica decentan.

    Favorit - cetvrta fotografija! <3

    Baloncici su neodoljivi, izmamili su mi osmehe.

    Iznad svega mi se dopada sto si odrasla do deteta. :)

    ReplyDelete
  31. aaa,kako su dobre fotke! ko te slika,uopste?? suknja vrh vrh...a ta fora sa mehuricima...stravaaaa

    ReplyDelete
  32. Nemoj da me zezas da je puma narukvica od kineza!! Au, cim doletim s mora moracu da ih posetim definitivno..
    Svidja mi se suknja, slike su ti superiska :))

    ReplyDelete
  33. Wow, what an amazing outfit! I am completely in love with your skirt, watch and bracelet! Love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. srcko moj uplasio se grmljavine zato sam ti i poslala porukicu:*** a jao divna je postic obozavam da skacem i hvatam te baloncice :)))) a ove dve slikice na kraju su me podsetile na top model, sledeci post definitivno sa nekom zmijom ili paukom hihih
    ljub jovo

    ReplyDelete
  35. super je...ma gde super fenomenalna mamina suknja...i ceo post.....pozadina, baloncici....totalno si luda i zato si moja omiljena blogerka :*

    ReplyDelete
  36. Divne su slike sa baloncicima :)

    ReplyDelete
  37. Prsten i suknja su mi divni!
    Super ideja za mehuriće :)
    ***

    ReplyDelete
  38. aaaaaa kako je dobra suknjiaaaa!!!ubicaaa!!!
    bravo za mamu!!! i bravo za tebe za čitav kombo! razvalila si sa ova dva poseldnja;)))

    ReplyDelete
  39. baš su super slike, vesle i razigrane! super za balončiće, odličan efekat skroz! a puž, hrabro, odlične su mi te dve slike!

    ReplyDelete
  40. preprepreprekrasne fotke! odusevljena sam! :) i suknja je diiiivna... :**

    ReplyDelete
  41. pa kako nema komentara na ovaj post? bila sam ubedjena da sam komentarisala.... :(

    elem, jedan od mojih omljenih, haljina marama plus baloncici kao dokaz da je sve lepo samo ukoliko zelis da ti bude lepo.... omiljeni blog post by Marina definitivno! :)

    ReplyDelete
  42. sjajan look maki! oooodlicno! mozda jedan od omiljenih u poslednje vreme...volim ga onako bas...od pocetka do kraja, od glave do pete, pa opet... :) suknja je divna, sve, zajedno sa balonima i scenografijom...kao neka bajka! volim ovaj post...obozavam! ...da znas! :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails