Tuesday, October 25, 2011

Baseball rules I understand / Ova bejzbol pravila razumem...

Predpostavljate da pričamo o bejzbol kapama koje se se ušunjale u modni svet... Što se mene tiče, dobrodošle!
You assume that we're talking about baseball caps that sneaked into the fashion world...As far as I'm concerned, welcome!



street style


editoriali / editorials


i naravno, blogerke... :) /and of course, the bloggers... :)









 i ja... blesim... sećate se OVOG posta...
and me...fooling around... remember THIS post?
:* by Marina

photos via. google images and some blogs
translation by Aleksandra Paljić

21 comments:

  1. Odlican post! Svidja mi se kako ga ti nosis i Givenchy varijanta je prelepa! :)

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bas kad sam pomislila da je super post,vidim svoju sliku!:-) Hvala,M,divna si!!:-*:-*:-*
    Daj nam jedan baseball cap outfit;-)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  3. ja obozavm hip hop street styl i volim sto se vraca i high modu !! Nista lepse nego sarene patike, kacket na glavi i neki ludi kaput

    ReplyDelete
  4. Super su! Bas sam u Zari snimila jednu odlicnu bejzbol musku jaknu, pa se ramisljam da svratim i probam najmanji broj :))

    ReplyDelete
  5. @Mila Mislish na koledzice? Obozavam iiih! Mislim da ih ima zenskih u Tera Novi...

    ReplyDelete
  6. vidim ja da ce Damjanovi kacketi poceti da nestaju...hihihi... :)))
    Sjajno! A ja ipak naj volEm kako to blogerke rade... ;)
    :*

    ReplyDelete
  7. obozavam ih! cak su mi i bolje ove street style varijante nego one sa pisti i iz editorijala!cekam tvojuuu! :)

    ReplyDelete
  8. ja sam uvek za sve kape,kapice,sesire,odlicne su mi ove koje samo oblikom lice na bejzbol kape,bez natpisa.

    ReplyDelete
  9. Super su mi ovako upakirane u klasične kombinacije!

    ReplyDelete
  10. a probat ćemo;)))
    http://helenailena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. A-ha, koledzice! Al su mi u ovom bejzbol fazonu! A sto su diiiivne! Imala sam jednu kad sam bila maaaala :))

    ReplyDelete
  12. Hmmm... Nisam bas neki ljubitelj, ali svesrdno podrzavam! I cekam neki tvoj luuuudi outfit sa kacketom! :)

    ReplyDelete
  13. navijam za kackete, ja imam jedan sa kosturskom glavom i obozavam ga!:) Cekam tvoj post sa kacketom!:)

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Ne volim kačkete, jer imam kovrdžavu kosu i uvek mi je slepe. Prva dva Givenshy kačketa su fantastična! :)

    ReplyDelete
  16. Moram da priznam da mi se od svih ovih kačketa koje si pokazala najviše dopada tvoj. Šaren je i veseo, a ja to baš volim. A pošto mislim da si ti jedna pozitivna i vesela devojka, onda mi se baš, baš uklapa uz tebe.
    Čekam neki postić da vidim šta ćeš s njim iskombinovati.
    Pozdrav

    http://styleyourselfnow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bas sam ih volela u srednjoj skoli :D Sada su mi lepi samo Givenchy :)

    ReplyDelete
  18. hahahah super mi je naslov, jer nikada ali nikada necu shvatiti pravila bejzbola, a ja sam sportis devojka, secas se!:)))

    odlicno ti stoji i samo fuuuuraaaaaaj!!!!:)))

    ReplyDelete
  19. totalno kul, plus tebi ovaj fazon odlicno stoji!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails