Saturday, October 15, 2011

fRashion in new Mobilni magazin... / fRashion u novom broju Mobilnog magazina...

 Nas nekoliko blogerki, tj. naših blogića, izašlo je novom broju Mobilnog magazina, a u divnom tekstu drage Marije Rajić. Hvala Marija na pojedninačnim tekstićima u kjojima je iznela svoje mišljenje i viđenje blogića koje prati i voli. U tome je suština! :)))

(klik na fotku za uvečanje)

(klik na fotku za uvečanje)


(klik na fotku za uvečanje)




Društvo mi prave i Anja, Leyla, Kiklca, Ljupka, Branislava i Jelena... 
strane 64. i 65.

Odoh da uživam u suboti i radim nešto od onog juče obećanog... :)

:* by Marina

photos by Anja & me
translation by Aleksandra Paljić

22 comments:

  1. Bravo devojke! :) Jedino za kiklca.com nisam cula

    ReplyDelete
  2. jeeeej...diiivno!!!
    masem ti sa strane do... ;) <3
    :*

    ReplyDelete
  3. :) počašćena sam <3 biti u ovakom društvu :)

    ReplyDelete
  4. Svaka cast! :DDD
    I divna ti je kosa na fotkama ;)

    ReplyDelete
  5. divni su stvarno :)
    a i drustvo nam je odlicno :*

    ReplyDelete
  6. fenomenalno za casopis!! al tvoje fotke dok ga kao citas su mi genijalne! hahahahahaha kralju

    ReplyDelete
  7. stvarno super ekipa :)))
    nego sve zamisljam one prekaljene geekove kako se okrecu modnim blogovima :D

    hvala Mariji i u moje ime

    ReplyDelete
  8. hahaha ova slika sa novinama je neponovljiva :)))
    bravo!

    ReplyDelete
  9. cestitam, diivno!!:))
    http://boianabosh.tumblr.com/

    ReplyDelete
  10. jeeeeej divne ste, obozavam vas i svaka vam cast :))))
    ljub jovo

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails