Friday, December 14, 2012

@ Jelena Stefanović store...

Pre neko veče, Anja, Jelena, Vanja i ja posetile smo dizajnerku Jelenu Stefanović u njenom butiku na Dorćolu... Kao i uvek, atmosfera i super utisci kroz fotose... :)

The other night, Anja, Jelena, Vanja and I visited the fashion designer Jelena Stefanović in her shop on Dorćol...As always, I give you the great impressions and the atmosphere through the photos... :)



 
 
 
košulje su me ostavile bez reči... ah... :)
shirts left me speechless... ah... :)
 

Na galeriji butika nalazi se kancelarija arhitektonskog biroa Angles Studio Jelenine sestre Ivane pa smo Anja i ja posebno uživale u enterijeru i razgovoru sa njom :)

The office of an architectural firm Angles Studio is on the top gallery of the shop. Jelena's sister Ivana is an architect so Anja and I enjoyed talking to her and we especially enjoyed the interior :)
 




Posle posete butiku našle smo se u Supermarketu sa Ivankom i Leylom 
:)
After visiting the shop, we met with Ivanka and Leyla in the Supermarket :)
:))) 

by Marina

translation by Aleksandra Paljić

25 comments:

  1. lepa odeca
    a jel moguce da ste postali toliko capy/paste sto se tice obuce =(

    ReplyDelete
  2. Ja moram ovde da se nadovezem, jer sam jedna od tih :tuznismajli: kopipejsterica ;)
    Stvarno sam odusevljena onima mastovitim koji uspevaju da se (lepo!) obuju dok traje ovo novo ledeno doba. Dok ne pocnem da vozim grtalicu ili bar neki omanji dzip ostajem na kanadjanke/bajkerke toploj teritoriji. Kao verovatno i 84% devojaka koje hodaju (sa naglaskom na hodaju) po gradu.
    Najlakse biti storg prema blogerkama ;)
    Inace ne reagujem, ali danas sam nesto bas gladna, a i ne znam sta da obucem&obujem pa sam onako osetljiva ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozda su grtalice na snizenju, pa da se raspitamo... ima nas vise, sa "neman pojma sta cu obut,j*** bljuzga!" problemon... ;-)

      Delete
    2. Niko nije rekao da ne treba da se nose cizme, kanadjanke...ali da je moguce da svi nose crne bajkerke sa nitnama, koliko vidim, cak ispod rasporeda. Bas zato sto 84% devojaka nosi, od blogerki ocekujem da donesu nesto novo, sto moze da me inspirise a ne da se uklapaju u svaki trend sezone

      Delete
    3. jelena mislim da postoji mnogo drugih modela tih sa nitnama, kako je moguce da se vama svidjaju bas iste, ili je posledica toga ipak to da od zare ne vidite dalje? ja razumem da je hladno i sve i sama HODAM po gradu ali u cizmama koje nema bas 75% devojaka, ili jos gore tri od 4 devojke iz mog drustva. Pozdrav, Sanja

      Delete
    4. Moje nisu Zara lol, ali nije ni bitno. Hodam u onome sto se meni dopada.
      Evo ja se prva vrlo strejt oblacim. Ne vidim dalje od Zare. Neinspirativna sam. Dosadna. I!? Hvala bogu ovo je slobodan svet ;)))

      I ne vidim zasto bi blogerke morale da nose neko cudo nevidjeno, izmisljeno do sada nevidjeno. Imamo normalne zivote, poslove koji nam oduzimaju vecinu vremena i gomilu svakodnevnih obaveza. Ovo je nas sladak hobi i bez obzira na broj komentara&tapsanje po ledjima, mi od ovoga ne zaradjujemo i ne zivimo.
      Ako neko misli da je lako i da je sama uzivancija u raznim povlasticama, neka proba i sam. Ja bih volela da nasa zajednica jos naraste i bude sto veca i bolja.

      Najlakse je zajedljivo dobacivati iz mraka i coska. Budi ta promena koju zelis da vidis ;))

      Vratila sam se sa vecere, ali izgleda da mi je ovo i dalje zabavno ;)

      Delete
    5. big like za jelenin komentar

      ne razumem, zato sto je neko bloger mora da nosi unikat? i da li neko misli da blogerke jednom mesecno skoknu do milana, pariza, beca, gdegod... samo da bi kupile cizme koje niko drugi nema, pa da tako inspirisu svoje citatelj(k)e?

      nope.

      da je lako, bilo bi vise (dobrih i uspesnih) blogova.
      pokusajte. ;)

      Delete
    6. Bravo za komentare od dve Jelene:)Ja odoh da naucim kako se prave ove cizme iz Zare da bi,jelte,imala unikat(a pritom nisam modna blogerka:)p.s.Naravno da se zekim:)

      Delete
  3. E vala će se u ovim Zarinim čizmama em ugrejati em se nećete klizati. A ove druge su nešto što liči ili jeste Ash. Ni u njima se ne može ugrejati, ali se manje klizaju.

    ReplyDelete
  4. Kakva glupost, stvarno. Kao da su ovo jedine cizme za bljuzgu i sneg, ne postoje ni jedne druge, ako ove ne kupite, icice te bose po snegu i ledu. I ja hodam po snegu, i kupila sam Caterpillar cizme sa krznom, tople i lepe. Nisam mogla da ne komentarisem, izgleda da sam i ja danas osetljiva. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super sto si kupila Caterpillar cizme! Ajd sad idi setaj u njima!

      Delete
  5. URRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA za čizme! :)

    ReplyDelete
  6. Ja na primer volim da ispregledma blogove da bih videla sta ima novo u radnjama koji trendovi i to sve onako condensed, posto nemam vremena da posecujem iste dovoljno cesto :) tako da zavisi sta ko ocekuje od modnog bloga, dominacija Zare u Beogradu je prosto smesna, mada za odnos cene/svi trendovi sezone je definitivno najbolja opcija cak i u inostranstvu :) pozdrav devojke! a mene bas zanima koje cizme ima Jelena, posto se i sama dvoumim za Ash ali nekako mi uzivo izgledaju prekabasto?? a ove na njoj deluju fino... pozdrav, Anja

    ReplyDelete
  7. Jaoj i ja sam danas posebno pri apetitu,mora da je takav dan:)A meni se ove cizme toliko svidjaju da bih ih ladno kupila(iako vidim da ih puno devojaka ima) samo kada bi jos u Bg-u nasla 41,sve se razgrabilo,smrc I ne znam sta je tu copy paste kada je normalno da devojke(u ovom slucaju blogerke)slicno oblace tj.imaju slican stil a opet svaka iskombinuje te cizme na svoj nacin Ne znam kako nekome to moze da smeta,meni se bas svidja kada po neki komad imaju isti,skroz kjut!!!P.s.Jelena Stefanovic je modna carica!

    ReplyDelete
  8. Nista mi nije jasno u ovoj raspravi o cizmama. Nek nosi ko sta hoce, napolju je ledeno i klizavo. P.S.Super su mi ove stvari,gde se tacno nalazi butik i kolikokostaju ove kosulje, fenomenalne su!

    Pozdrav, Jelena

    ReplyDelete
  9. Hvala na lepim rečima! Evo ja ću biti slobodna da kažem da je butik u Strahinjića bana 21 (ugao sa Cara Uroša) i da su trenutno sve stvari u radnji na sniženju.
    Marina hvala na postu, slike su sjajne! Prenosim pozdrave i od Ivane!!!


    pozdrav svima,
    Jelena Stefanović

    ReplyDelete
  10. Zanimljiva diskusija. Ja licno nisam volela sve sto mnogi nose ali sada jednostavno kupim sta mii se dopada. Pozdrav blogerkama. Svaka ima svoj fazon, a suprotnih stavova uvek ce biti, to je normalno i ne treba se uzbudjivati. Stvari su eXtra!

    ReplyDelete
  11. Super su stvarcice, a enterijer je full, bas prijatno deluje :))
    Inace, fotka sa cizmicama mi je omiljena :D <3

    ReplyDelete
  12. Da li je moguce da na ovakav post krene rasprava o cizmama, a niko ne spominje Jelenine fenomenalne komade? :D Zelim <3

    ReplyDelete
  13. o baš lijepo.sviđaju mi se tkanine koje koristi.šteta što nema slika vas da vas vidimo



    Giveaway on my blog!
    Darivanje na mom blogu!
    http://babylovesfashion.blogspot.com/2012/12/roendansko-darivanje.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails