Wednesday, December 12, 2012

Threesome 029 / Trojka 029

Pao je snegić. Ozbiljno napadao na moju terasu i dao mi scenografiju za jos jednu TROJKU... :)
Prvo da vam se pohvalim svojom novom maskicom za HTC Wildfire S (koji sam dobila od MTSa i koji obožavam)... Stigla je na poklon od DS. Distinctive Style pre nekoliko dana. Skroz je jednostavna, ali posebna i samo moja. Ja volim te jednostavne graficke slike...

Za vikend sam bila sa Anjom do bloka 70. Našla sam ono što sa tražila. 
Prvo: sljokice u obliku zvezdica za jedan DIY koji planiram da uradim sa mojim Jovom :) Evo koji... KLIK
Košta 100 din i ima ih u starom zelenom tržnjaku sa velikim brojem 70, na spratu.
Drugo: crnu narukvicu sa bodljicama. Lagana i neobična. Divno stoji na ruci i baš sam ovakvu tražila. Posto je plastična i crna očekujem da se nece guliti tokom nošenja. Košta 300 din i ima je u onom novijem tržnom centru u bloku 70. Na spratu. Ići ću opet kad stigne plata po ukrase, prskalice i malu jelku. Možda i jastuče sto greje i još gomilu gluposti koje mi treeeebaju :)

P.S. Nadam se da će ovaj post ugledati svetlost dana i da neće biti tog smaka sveta...:) Šta će nam...

by Marina

translation by Aleksandra Paljić

19 comments:

  1. Super su zvezdice, cekamo da vidimo taj DIY:)

    ReplyDelete
  2. DIY je genijalan!
    I ja cu tako nesto napraviti, hvala sto si podelila ovo!

    Osvoji nakit >> GIVEAWAY <<

    ReplyDelete
  3. Ti si pravi umetnik za fotke, da i ovaj sneg deluje skoro pa ušuškano :)

    ReplyDelete
  4. Divna trojka :) Vec imam takvu narukvicu, dobro se pokazala :)

    ReplyDelete
  5. Mozemo i mi da narucimo maskicu or not??? Koji telefon ti imas?
    Podeeeli sa nama ovu divnocuuu :)
    Preslatka je...a ja sam nenormalan brkofil!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozete. Ja imam HTC Wildfire S (dobila sam ga od MTSa) koji koristim za net i android aplikacije tipa Instagram, a imam i Nokia e71 (star 4 godine) koji koristim za sms, pozive, notes, kalendar, alarm, slusanje muzike, podsetnik... :)
      A maskice narucujesh na sajtu kod njih! Lako je!

      Delete
  6. Nemoj smak sveta, mnogo mi hladno!

    xx

    ReplyDelete
  7. Jaoj, veliko <3 za najavljeni DIY starball!

    ReplyDelete
  8. Superiška:) I ja volim da kupujem glupadarije:))

    ReplyDelete
  9. Super trojka. Moracu da odem da vidim te narukvice :)

    ReplyDelete
  10. hahaha ovaj deo za smak sveta...kako bi htela da napustim skoplje i skoknem do beograda nisam godinama bila u 70:) a uvek nadjem po nesto:)

    ReplyDelete
  11. Pa koliko je samo genijalna ta maska!
    Moustaches ftw! :)))

    ReplyDelete
  12. Ja u svojoj kolekciji jos nemam ove zvezdice i to moram ispravitu i pre nego sto vidim tvoj diy. Obozavam te slatke stvarcice. U narukvica je shiz. Sta ce nam smak s? Imamo preca posla. Pozz

    ReplyDelete
  13. Za DIY predlazem da pomesas vodu sa tecnim glicerinom koji mozes naci u apoteci razmera da bude 50:50. Zbog glicerina sljoke polako padaju ko sneg pravila sam vec te teglice divne su za poklon ;) pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAAA, TO SAM NEGDE PROCITALA... hVALA TIII!
      Imala sam kao mala neke priveske za kljuceve u obliku mede i srca puna tecnosti sa sljokicama i perlama i uvek su lepo padale.. Jednom sam razbila jedan i kao da je unutra neki benzin.. tako je mirisalo... Uvek sam se pitala sta je to... GLICERIN dakle moze! Suuuper!
      Divna si!

      Delete
    2. uvek =] savrsen su poklon za ove novogidsnje praznike =] mozes cak i fotografiju da plastificiras i ubacis unutru napravis postolje od pampura malo zaseces da mozes sliku da stavis i zalepis na poklopac =] to je samo ideja posto sam vec sve isprobavala da stavljam u te gliter teglice =] pratim tvoj blog vec dugo svijaju mi se postovi =] pozz

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails